14 d’abr. 2009

LA CRÒNICA DEL "PALOMERO"

ARC IRIS - 3

SOFT LIBRARY - 3

Mira que en fa d'anys que ho dic!

Mira que en fa de partits que ho adverteixo!

Doncs no hi ha manera! El "Palomero" de Soft Library es fa una "parcela" dins la nostra àrea de gol i ens marca un munt de gols.

I jo em pregunto. Què costarà tenir un paio marcant-lo permanentment (fins i tot quan va al lavabo a la mitja part) i així evitar tres gols segurs?

Ahir vaig trobar un voluntari per aquesta tasca (en Jordi) però vet aquí que el "Palomero" no va aparèixer!! Afortunadament, el 27 de Maig tenim el partit de tornada i em comprometo (si és que no hi cap voluntari) a marcar-lo personalment. Pago una ampolla de cava per cada gol que faci.

D'altra banda, celebrar el rejoveniment de l'equip com a conseqüència dels fitxatges del mercat "Pasqual". Aquesta és la foto de l'equip abans del partit.

Així sí que potser podriem deixar de ser l'últim, però em temo que l'encanteri de la fada padrina desapareix després de Setmana Santa i tornarem als "vells" temps, com els de la foto de l'anterior partit (El del barret feia de porter)

Però la notícia negativa del dia va ser la confirmació de la greu lesió que pateix l'Òscar. Trencament de lligament, que vol dir ... o sigui ... que ja no pot "lligar" més! per la qualcosa, la seva dona s'ha posat més que contenta. Fora de broma, això representa la fí de la temporada per a ell, una més que probable intervenció quirúrgica i un llarg periode de recuperació.

Proper partit dimecres 15 d'Abril a les 21.30 hores. Es prega confirmació.

PAHL O'MERO

Corresponsal de GÜIKAN SPORTS

8 d'Abril de 2009