4 de juny 2009

LA CRÒNICA DELS DARDS

ARC IRIS - 1

NASALCUL -3

Ehmmmmmmm!! Uhmmmmmmmmm!! Penso que serà millor començar la crònica pel final.

Heu provat alguna vegada de fer una partida de dards a 900 punts amb 7 persones amb tres caipirinhes, un orujo, una canya i tres copes de vi turbi al damunt? Doncs això és el que ens varem tenir que "inventar" cap a les dues de la matinada, per oblidar la humiliant derrota.


Em sap greu tenir que escriure el nom de l'equip contrari cada cop que ens els enfrontem, però és que els paios es diuen així!

Més greu em sap tenir que posar el resultat. A la primera volta ens varen guanyar per 6-3 (única victòria que tenien fins ara) i ahir amb el 3-1 han fet "doblete".

Per cert, algú em pot confirmar com es diu guanyar 3 copes la mateixa temporada? "Triplet", "Tripartit", Trio" (menage a trois)?

Després de la "trepanació" ocular que vaig patir ahir, resulta que el metge no em va advertir dels efectes secundaris. Una exposició massa perllongada al LASER podria fer que esdevingués en seguidor del Bar, $.A.. Però, vet aquí que vaig rebre una sobredosi "Laseriana" i encara va ser pitjor. Em vaig convertir en "fan" del ...... REALMADRIZZZ!!!

Oh, Déu meu, que he fet jo per merèixer això!!! No n'hi ha prou amb que les xicotes m'ignorin????

El metge m'ha dit que faci "vida normal". Però, quina vida normal puc tenir essent així de "diferent". Vaig en contra de la majoria!!! Em marginaran?? Em senyalaran amb el dit?? Seré un apestat??

De fet, anys enrera els gais també eren "molt diferents", estaven marginats i inclús els apallissaven i ara si no ets gai ets un "mindundi". Ser gai està de moda, és "xic". Són respectats i tothom vol tenir un amic gai. Potser d'aquí uns anys jo també pugui ser tan respectat i admirat com ara són els gais.

Sort que m'han receptat un col.liri que fa recular aquests efectes malignes i juntament amb llegir "Terra Baixa" i escriure 1000 vegades "No seré ni pensaré diferent dels altres" podré curar-me aviat.

Em sembla que m'estic embolicant més que "la pata de un Romano" (capteu el doble sentit, amics colers?) Pels que viatgeu a Roma el proper dimecres 27 de Maig, uns quants consells:

- No fraternitzar amb qui vagi vestit de vermell.
- Dir que ets seguidor de Ferrari i no de MacLaren.
- Dir que "il Catalano é molto vicino a l'Italiano (com exemple dir "finestra" i "palla").
- Assegurar que Ròmul i Rem eren Catalans (del Baix Empordà).
- Evitar pronunciar la paraula "Cazzo".
- Informar que a Barcelona també tenim un equip que se sembla a "la Lazio". És a dir, no guanya mai res però toca els .... ja m'enteneu.
- Gaudir de les catacumbes doncs allà us haureu d'amagar quan perdeu la copa.


La propera setmana no hi ha partit. Esclar, la "Sopa de Xampinyons" té preferència. Només queden tres partits per acabar la temporada (més una patxanga pares versus fills que està en fase d'organització). Oportunament sereu informats de la data i hora del proper partit. Ja que és inútil pels partits de futbol, al menys comenceu a entrenar per la caminada anual d'ARC IRIS.



David Caipidard
Corresponsal de "Rome Sports United"
21 de Maig de 2009

P.D.: Aneu al Google (imatges) i cliqueu "motxillaire" i veureu quin personatge surt a la quarta foto!!