9 de jul. 2008

Excursió a Sant Sebastià de Montmajor (Informació pràctica)

Excursió Arc Iris 2008

Dia: 20 de juliol 2008
Hora: 9 del matí
LLoc de trobada: Era d'en Petasques (Castellar del Vallès)

Com arribar-hi: (pels amants del GPS: Castellar del Vallès, C/Puig de la Creu, 60)

La manera més senzilla d´arribar a Castellar del Vallès des de Barcelona, és des de les rondes de Barcelona o des de l´Av. Meridiana, prenent la C-58 en direcció Terrassa- Manresa. Desvieu-vos passat Badia del Vallès, a la sortida de Sabadell Sud. Continueu per la Gran Via de Sabadell fins al pont núm. 7. Situeu-vos a mà dreta per trencar cap a la carretera de Castellar B-124.

Entrant a Castellar i un cop passada una petita rontonda, prendre la Ronda Tolosa a la dreta direcció Sentmanat. Passats tres semàfors s'arriba a una altra rotonda (haureu deixat les pistes d'atletisme a mà dreta després del segon semàfor). Heu de prendre la primera sortida i seguir direcció Sentmanat. Després de 200 m. trobareu una altra rotonda, seguiu recta. Uns 200 m. més endavant trobareu una altra rotonda (amb una escultura d'una dona nua). Un cop a la allà prendre la tercera sortida (queda a l'esquerra) i seguir per un carrer en pujada (Ronda Cosidor). Seguiu sempre recte fins al capdamunt del carrer i quan sembli que ja no podeu tirar més enllà, ja heu arribat!!!!

Esmorzar: Gentilesa de la directiva de l'Arc Iris FC

Excursió apte per quasi tots els públics: 2/2:30 hores de durada

Recorregut:

Era d'en Petasques, Camí de Canyelles, Font del Gos, Coll de Canyelles, els Tres Pins, descens pel Camí del Rellotge, Sant Sebastià de Montmajor.

Dinar:

Restaurant "La Rectoria"
Sant Sebastià de Montmajor
Telf. 93 865 01 97

Hora del dinar: 14hores

Menú (25€ adults - petits depenent del què mengin):

- Pica-pica variat (amanides, embotits i coses varies)
- Segon a triar (carn a la brasa, botifarra, llom....)
- Postres de la casa

Com arribar al Restaurant des de Barcelona (itinerari indicat pels que només venen a dinar):

Sortim de Barcelona per la Meridiana, nus de la Trinitat i prendrem la carretera C-17 amb direcció a Granollers-Vic, passarem per Montcada i a l'alçada de la Llagosta hi ha un desviament que porta a Caldes de Montbui passant per Palau - Solità i Plegamans.A uns 3 Km, de Palau-Solità, trobem un desviament a l'esquerra per entrar a Caldes de Montbui per l'accés sud de la vila. Aquesta entrada empalma amb el carrer principal de Caldes. Per anar a Sant Sebastià de Montmajor, teniu de continuar pel carrer principal amb direcció nord, a la sortida de la vila, a la dreta d'un rèbol hi ha un restaurant, passeu de llarg. A 50 metres d'aquest punt, trobareu un desviament a l'esquerra amb l'indicador de Sant Sebastià de Montmajor, passareu per davant del càmping El Pasqualet, sense deixar la carretera i desprès de 12 Km, arribarem a Sant Sebastià de Montmajor, però abans passarem per la urbanització del Farell